Overslaan naar content

Medewerker Servicedesk

  • Hybride
    • Amersfoort
  • € 2.600 - € 3.200 per maand

Functieomschrijving

Wij helpen iedereen die contact met ons opneemt zo snel en goed mogelijk. Hierdoor kunnen de mensen die ons bellen direct door met wat ze het beste doen: zorg verlenen aan iedereen die dat nodig heeft. In de rol van Medewerker Servicedesk ben jij samen met jouw collega’s het aanspreekpunt voor klanten die telefonisch contact met ons opnemen. 


Over ons

Bij Khonraad werken we aan IT oplossingen voor de maatschappij, met name om de processen in de gedwongen zorg in Nederland te optimaliseren. Onze organisatie is overzichtelijk en kent korte lijnen. Hierdoor kennen we een goede samenwerking tussen de verschillende teams én kan iedereen doen wat diegene leuk vindt. Wil je meer weten over wie we zijn en wat we doen? Klik dan hier.

Binnen de Servicedesk van Khonraad werken we in drie diensten van 8 uur. De dagdienst begint om 08:00 uur in de ochtend, de late dienst start om 16:00 uur in de middag en de nachtdienst vangt aan om 00:00 uur in de nacht. Tijdens deze nachtdiensten ben je niet acht uur lang actief aan het werk. Je hebt dan een zogenoemde bereikbaarheidsdienst. Zodra de telefoon gaat, bel jij diegene binnen vijf minuten terug om de vraag te beantwoorden. Tijdens de momenten dat je niet gebeld wordt of aan het werk bent, is het prima om iets voor jezelf te doen of je nachtrust te pakken.


Met het oog op het maken van de planning, vragen wij alle collega’s om ook in het weekend beschikbaar te zijn. Het rooster is altijd minimaal drie weken vooraf vastgesteld en gedeeld, zodat je weet waar je aan toe bent. 


Taken & Verantwoordelijkheden

Als Medewerker Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het te woord staan van onze klanten. Dat zijn voornamelijk gemeenten en GGZ-instellingen. Vragen die zij stellen weet jij na een uitgebreid inwerktraject moeiteloos te beantwoorden en administratief te verwerken. Blijven er acties openstaan bij een klant? Jij helpt hen eraan te herinneren zodat alle processen soepel verlopen.

Je gaat aan de slag met:

  • Het opnemen van de telefoon en het beantwoorden van gestelde vragen;
  • Het administratief verwerken van alle gedane handelingen, zodat andere collega’s precies weten wat er gebeurd en besproken is;
  • Het soepel laten verlopen van processen en zorgen dat handelingen tijdig worden uitgevoerd.


Elke maand hebben we één moment waarop we met zijn allen op kantoor bijeen komen om nieuwe ontwikkelingen en leermomenten te bespreken. Zo leren we van en met elkaar en brengen we onze dienstverlening continu naar een nog hoger niveau.

De markt die wij bedienen vraagt om specifieke kennis. Hiervoor hebben we een op maat gemaakt inwerktraject samengesteld, waarbij je eerst een periode met een collega gaat meekijken en -luisteren. Zo leer je het werk, de procedures en de applicatie elke dag beter kennen en zodra je er klaar voor bent, ga je zelfstandig 'de lijn in'.


Arbeidsvoorwaarden

Bij Khonraad waarderen we elkaar en genieten we van veel vrijheid. Elke week ben je minstens één dag op kantoor aanwezig, om ook de binnengekomen fysieke post te verwerken. De rest van de week staat het je vrij om te werken waar het je het beste schikt; thuis of bij ons op kantoor in Amersfoort. Verder krijg je bij ons onder andere:

  • Een salaris tussen € 2.600 en 3.200 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband;
  • 27 vakantiedagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband;
  • Een pensioenregeling bij BeFrank, waarbij ook Khonraad bijdraagt aan jouw pensioenopbouw;
  • Een 100% vergoeding van de reiskosten als je met het ov reist;
  • En ja, ook wij werken met de nieuwste technologieën en innovaties, hebben gezellige uitjes en borrels en de leukste collega’s. Wat ons wél onderscheidt, is de kans om echt maatschappelijke impact te hebben en samen met gelijkgestemde collega’s de (gezondheids)zorg binnen Nederland te verbeteren.


Wat breng je mee?

Bij Khonraad geloven we in kansen en potentieel, dus de competenties die je meebrengt en jouw ambitie en motivatie spelen een grote rol bij de invulling van de positie van Medewerker Servicedesk . Om een goede start te maken in deze rol, is het wel handig als je het volgende meebrengt:

  • Interesse, affiniteit of ervaring binnen de gezondheidszorg / GGZ;
  • Ervaring in een servicegerichte rol of een functie als backoffice medewerker;
  • Ervaring met het telefonisch of mondeling te woord staan van klanten. Onze klanten nemen voornamelijk contact met ons op via de telefoon;
  • Een beschikbaarheid van 24 uur per week, verdeeld over >3 werkdagen en ook tijdens de weekenden;
  • Empatisch vermogen, een oplossingsgerichte instelling en een nauwkeurige manier van werken;
  • Bereidheid om ook incidenteel in het weekend te werken.


Solliciteer!

Korte lijnen, fijne samenwerkingen en een hecht teamgevoel; dat wil jij natuurlijk ook! We zien je sollicitatie graag tegemoet en gaan graag het gesprek met je aan om de mogelijkheden binnen Khonraad samen te bespreken. Weet je nog niet zeker of deze baan voor jou is weggelegd en wil je eerst nog even bellen om een vraag te stellen? Dat kan met Björn, onze Recruiter. Bel gerust naar +31 (0)6 48 70 98 74 om je eerste vragen te stellen. Liever eerst een keer kennismaken voordat je officieel solliciteert? Geen probleem, bel eens met Björn om eens te sparren over jouw interesses en ambities. 

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar